#Komatsu100

„Komatsu“ sueina 100 metų! Gegužės 13-ąją švęsime vizijos, veržlumo ir inovacijų šimtmetį, kurį visą stengėmės padėti jums, jūsų verslui ir visai planetai klestėti kartu.

Suėjus partnerystės šimtmečiui, galite ir toliau kliautis „Komatsu“ kokybe, įžvalgomis ir paslaugomis. Kartu su jumis kuriame tvarius sprendimus pasitelkdami technologijas ir gamybos inovacijas. Peržiūrėkite mūsų prekės ženklo istoriją ir sužinokite daugiau apie „Komatsu“ bei ką mes darome norėdami pasiūlyti jums geresnę įrangą ir sprendimus statybos, kasybos, miškininkystės, komunalinių paslaugų, presavimo ir pjovimo sektoriuose.  #komatsu100

 

 

 

 

Komatsu istorija:

  • 1 Etapas. Įmonės įkūrimas ir įsitvirtinimas Japonijoje nuo 1921 m.

    1924 Įmonė pradėjo veiklą kaip presų gamintoja.

    Presavimo staklių gamybos istorija ilgesnė nei bet kurio kito „Komatsu“ gaminio. Šios staklės buvo kuriamos naudojant technologijas, kurias sukaupė „Komatsu Iron Works“, šiandieninės „Komatsu Ltd.“ pirmtakė, eksploatuodama Yusenji vario kasyklą; daugiausia tai buvo hidraulinės įrangos gamybos ir plieno liejimo technologijos. Būdama viena iš nedaugelio kompleksinių presavimo staklių gamintojų tuo metu, „Komatsu“ projektavo ir gamino įvairias presavimo stakles, įskaitant hidraulinį liejimo presą, alkūninį presą ir frikcines presavimo stakles.

    1931 Pagamintas pirmasis japoniškas traktorius.

    Atsiliepdama į Žemės ūkio ir miškininkystės ministerijos prašymą, „Komatsu“ ėmėsi užduoties sukurti japonišką žemės ūkio traktorių. Jos varžovai pasidavė dar prototipo kūrimo etapu, o „Komatsu“ nesiliovė bandžiusi sukurti unikalų gaminį, kurio negalėtų imituoti kiti, ir galiausiai pagamino pirmąjį japonišką traktorių. Vėliau, 1932 metais, „Komatsu“ pristatė patobulintą jo variantą – G25 traktorių su savo pačios naujai sukurtu varikliu.

    1943 G40 – pirmieji japoniški buldozeriai.

    Gavusi Japonijos karinio jūrų laivyno užsakymą, 1942 m. gruodį „Komatsu“ pradėjo projektuoti buldozerius, kurie buvo naudojami statant oro pajėgų bazes. Sumontavus hidraulinę žemės darbų įrangą G40 traktoriuje, buvo pagamintas G40 buldozeris („Komatsu“ 1 modelio žemės lyginimo mašina), tapęs pirmuoju Japonijoje pagamintu buldozeriu. Vėliau įmonė sukūrė įvairių prototipų buldozeriams gaminti ir taip padėjo pamatus savo kaip statybos įrangos gamintojo reputacijai.

    1947 D50 buldozeris – naujasis įmonės flagmanas.

    Pasibaigus Ⅱ pasauliniam karui, įmonė atnaujino veiklą pradėdama gaminti žemės ūkio traktorius ir sukūrė pirmąjį D50 buldozerio – naujojo savo flagmano – modelį. Numatydama, kad atstatant šalį buldozerių paklausa didės, „Komatsu“ atliko įvairių D50 patobulinimų. 1949 metais Avadzu gamykloje buvo atnaujinta integruota – nuo variklių iki kėbulų – buldozerių gamyba, pamažu buvo didinami ir gamybos pajėgumai.

     

  • 2 Etapas. Gaminių asortimento plėtra derinant technologijas

    1965 Pradėta ratinių krautuvų gamyba.

    Buvo tikimasi, kad didės ratinių krautuvų su keturiais varančiaisiais ratais (4WD) ir mažesne ciklo trukme paklausa. Reaguodama į tai „Komatsu“ užmezgė technologinę partnerystę su „International Harvester“, kuri tuo metu buvo didžiausia šios srities įmonė pasaulyje, ir išplėtė modelių asortimentą

    1968 Pristatyti hidrauliniai ekskavatoriai.

    Plėsdama gaminių asortimentą „Komatsu“ nuo 1964 metų gamino mechaninius ekskavatorius Osakos gamykloje. Bet netrukus po gamybos pradžios hidrauliniai ekskavatoriai tapo paklausesni už mechaninius. Todėl įmonė išplėtė technologinį bendradarbiavimą su „Bucyrus-Erie“ ir pradėjo gaminti hidraulinius ekskavatorius. Pradėdama nuo 15H modelio ji pristatė patobulintų parametrų hidraulinius ekskavatorius, skirtus naudoti Japonijoje, integruodama nuosavas technologijas, ir padidino projektavimo bei gamybos pajėgumus.

  • 3 Etapas. Plataus asortimento gamintojo statuso įtvirtinimas nuo 1981 metų

    1988 Pažangūs mikrokompiuteriniai valdikliai

    „Komatsu“ pristatė hidraulinių ekskavatorių seriją „Avance“ – aukščiausios klasės modelius su mikrokompiuteriniais valdikliais. „Avance“ serijos modeliuose buvo montuojamas mikrokompiuteriu valdomas variklis ir naudojami hidrauliniai vožtuvai, todėl pavyko pasiekti didelę galią ir sumažinti degalų sąnaudas. Pagerėjo ir šios serijos mašinų valdymas. Todėl nepraėjus nė metams nuo pateikimo į ranką, buvo parduota 10 000 mašinų.

    1995 Didžiausias pasaulyje savivartis

    „Komatsu Dresser Company“ (dabar – „Komatsu America Corp.“) sukūrė savivartį 930E, kurio krovumas siekė net 300 tonų. Dideles kasyklas eksploatuojančioms bendrovėms reikėjo didelio krovumo savivarčių siekiant padidinti našumą ir sumažinti transportavimo išlaidas. Bendradarbiaujant su geriausiomis įmonėmis, gaminančiomis transporto priemonių kėbulus, komponentus ir pan., „Komatsu Dresser“ pavyko patobulinti didžiųjų savivarčių našumą.

    1999 Itin dideli ratiniai krautuvai darbams kasyklose

    „Komatsu“ sukūrė itin didelį ratinį krautuvą WA1200, kuris pasiūlė didelį našumą, mažas degalų sąnaudas ir patogų valdymą – viską, ko reikalauja kasybos ir karjerų įmonės visame pasaulyje. Jis turėjo talpų kaušą ir didžiausią kasimo bei traukos jėgą šioje mašinų klasėje. Naujoji sankabos sistema pagerino valdymo savybes ir dinamiškai padidino darbinį tūrį.

  • 4 Etapas. Siekiant DANTOTSU – nuo 2001 m.

    2001. KOMTRAX kaip standartinė funkcija: daiktų interneto amžiaus numatymas.

    „Komatsu“ mašinų stebėjimo sistema (KOMTRAX) suteikia galimybę nuotoliniu būdu nustatyti „Komatsu“ statybos mašinų buvimo vietą ir eksploatacijos sąlygas visame pasaulyje naudojant mašinose montuojamus GPS ir ryšio įrenginius. Ši sistema taip pat padeda išvengti vagysčių ir valdyti kredito įsipareigojimus. Nuo 2001 m., pradedant PC200-7 modeliu, ši sistema montuojama visuose modeliuose kaip standartinė įranga. Iš KOMTRAX gauti duomenys veiksmingai naudojami klientų aptarnavimui gerinti ir gamybai planuoti.

    2004 Išminavimo mašinos: indėlis į taiką naudojant buldozerių technologijas.

    Siekdama padėti šalinti priešpėstines minas, užkastas konfliktų zonose visame pasaulyje, „Komatsu“ buldozerio D85 pagrindu sukūrė išminavimo mašiną D85MS-15. Apsaugine šarvuote aprūpinta išminavimo mašina gali sunaikinti iki 30 cm gylyje esančias minas naudodama specialų įrankį, pritvirtintą prie mašinos priekinės dalies. Lyginant su rankiniu išminavimu, ši mašina šalino minas nuo 25 iki 50 kartų greičiau. Pirmoji mašina buvo išgabenta į Afganistaną, kitos buvo tiekiamos į Kambodžą ir Angolą, taip prisidedant prie taikos užtikrinimo.

    2008 Pristatyti pirmieji pasaulyje* hibridiniai hidrauliniai ekskavatoriai.

    Pirmasis pasaulyje* hibridinis hidraulinis ekskavatorius PC200-8 buvo gaminamas su pačios „Komatsu“ sukurta hibridine sistema, leidžiančia dinamiškai taupyti degalus. 2010 metais prasidėjo plataus masto masinė HB serijos gamyba, ir jau 2011 metais buvo gautas Japonijos mechaninės inžinerijos draugijos apdovanojimas (už technologiją).

    *Tarp septynių didžiausių rinkoje veikiančių gamintojų (remiantis „Komatsu“ tyrimu)

    2008 Pirmasis pasaulyje komerciniu požiūriu sėkmingas* autonominės transportavimo sistemos (Autonomous Haulage System, AHS) įgyvendinimas

    „Komatsu“ pirmoji pasaulyje įgyvendino AHS vario kasykloje Čilėje. Įrengusi savivarčiuose didelio tikslumo GPS, kliūčių jutiklį ir įvairius centralizuoto funkcijų valdymo iš pagrindinės valdymo patalpos valdiklius „Komatsu“ pasiekė, kad savivarčiai galėtų visą parą dirbti be operatorių. AHS padeda gerokai padidinti našumą ir saugą bei spręsti darbuotojų trūkumo problemą.

    *Remiantis „Komatsu“ atliktu tyrimu

    2013  Informacijos ir ryšių technologijomis (ICT) aprūpinti buldozeriai: inovacijų kūrimas statybos aikštelėse.

    „Komatsu“ pirmoji pasaulyje* pristatė komerciniu požiūriu sėkmingą buldozerį D61PXi/EXi su išmaniojo mašinų valdymo (iMC) sistema, leidžiančia automatiškai valdyti verstuvo operacijas – nuo kasimo iki baigiamojo žemės lyginimų darbų. Ši sistema buvo sukurta sujungiant „Komatsu“ valdymo technologiją su „Topcon“ GNSS topografinių matavimų technologija. Buldozerio operatoriui nebereikia atlikti sudėtingų verstuvo operacijų, todėl sumažėja darbo krūvis, net ir nepatyrę operatoriai gali pasiekti puikių rezultatų, be to, sprendžiama operatorių trūkumo statybos aikštelėse problema.

    *Remiantis „Komatsu“ atliktu tyrimu

    2014 Išmaniojo mašinų valdymo sistema ICT hidrauliniuose ekskavatoriuose.

    Sukūrus Pc200i / PC210LCi, pirmąjį pasaulyje* hidraulinį ekskavatorių su išmaniąja valdymo sistema, darbų automatizavimas statybos aikštelėse įgavo naują pagreitį. Sistema kontroliuoja darbinės įrangos darbą derindama informaciją apie kaušo geležtės vietą iš GNSS antenos ir bazinės stoties su projekto duomenimis. Nuo 2015 metų mašinoje montuojama stereokamera, leidžianti atlikti topografinius matavimus tiesiai iš mašinos. Taip atsirado „SMARTCONSTRUCTION“ idėja.

    *Remiantis „Komatsu“ atliktu tyrimu

    2015 „SMARTCONSTRUCTION“: ateities darbų aikštelės kūrimas.

    „SMARTCONSTRUCTION“ – tai sprendimas, padedantis kurti saugias, itin našias, išmanias ir švarias ateities statybos aikšteles derinant įvairius statybos aikštelėse turimus duomenis pasitelkus informacijos ir ryšių technologijas (ICT). Integruodama trimačius vietovės duomenis iš dronų ICT statybos įrangoje „Komatsu“ padidino procesų efektyvumą – nuo topografinių matavimų iki tikrinimo – ir leido juos „vizualizuoti“, taip padėdama spręsti statybos aikštelėse kylančias problemas.

    2020 Japonijoje pristatytas elektrinis mini ekskavatorius PC30E-5

    „Komatsu“ Japonijoje pristatė elektrinį mini ekskavatoriaus modelį PC30E-5 siekdama skatinti platesnį statybos įrangos, kuri nekenkia žmonėms ir gamtinei aplinkai, naudojimą. Šis elektrinis modelis, grindžiamas „Komatsu“ sukaupta hibridinių statybos mašinų ir elektrinių šakinių krautuvų gamybos patirtimi, savo efektyvumu nenusileidžia tokios pačios galios modeliams su vidaus degimo varikliais. Išmetamosios taršos panaikinimas ir akivaizdžiai mažesnis triukšmas žada puikias šio modelio perspektyvas atliekant darbus patalpose ir naktimis.

    2020 Pristatyta „SMARTCONSTRUCTION skaitmeninė transformacija“

    Dabartinį SMARTCONSTRUCTION asortimentą „Komatsu“ papildė keturiais naujais daiktų interneto įrenginiais ir aštuoniomis naujomis programomis. Visa tai paspartins skaitmeninę transformaciją, įskaitant SMARTCONSTRUCTION atnaujinimo rinkinio ICT galimybes, pvz., trimačio mašinų valdymo ir krovumo matavimo technologijų diegimą tradicinėse statybos mašinose. Taip pat pradėtas oficialus SMARTCONSTRUCTION pristatymas JAV ir Europoje (Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje ir Danijoje). Ankstesnė SMARTCONSTRUCTION versija skaitmenino tik dalį statybos proceso („vertikalusis skaitmeninimas“), naujieji daiktų interneto įrenginiai leis skaitmeninti visą procesą („horizontalusis skaitmeninimas“). Tai suteiks galimybę optimizuoti operacijas darbų aikštelėje sinchronizuojant fizinę aikštelę su skaitmenine jos dvyne ir tokiu būdu dinamiškai pagerinti viso statybos proceso saugą, našumą ir aplinkosauginį veiksmingumą.

Darbuotojas Vaidas Jankauskas užimantis  mechaniko pareigas, darbą įmonėje pradėjo nuo 2006m. :

„Mano darbo pradžia prasidėjo  2006 metais birželio mėnesį, tuo metu įmonė vadinosi "Baltijos statybinės mašinos". Per visą šį laikotarpį įmonė plėtėsi, tobulėjo tiek darbuotojų kiekiu, kvalifikacijose ir statybinės technikos inovacijose. Džiugu keliauti su šios įmonės siekiamais tikslais saugoti darbuotojus, mechanikus, žmones, gamtą ir kt. Šiuo metu įmonė vadinasi “AS Baltem Vilniaus filialas“ .

Susisiekite su mumis
Paskambink mums Klauskite pasiūlymo Serviso užsakymo forma
Kontaktinė forma
Parašykite mums
Informacija apie duomenų apsaugą Daugiau
Dėkojame! Jūsų žinutė išsiųsta.
Kontaktinė forma
Parašykite mums
Informacija apie duomenų apsaugą Daugiau
Dėkojame! Jūsų žinutė išsiųsta.
Kontaktinė forma
Mašinos nuoma
Informacija apie duomenų apsaugą Daugiau
Dėkojame! Jūsų žinutė išsiųsta.
Naujienlaiškis
Užsisakykite AS Baltem Vilniaus filialas naujienlaiškįir gaukite naujausią informaciją apie pasiūlymus ir akcijas.
Informacija apie duomenų apsaugą Daugiau
Dėkojame, kad užsisakėte naujienlaiškį